söndag 24 februari 2013

Välkomna hit :D



Det här är Lina från bloggen MilinasPyssel som skriver, det är nämligen så att min kära mamma inte riktigt vet att hon har en blogg än :) hihi.. men jag tycker att det är på tiden! Så nu har jag gjort en åt henne :) kommet att lägga upp några inlägg om allt fint som hon har gjort till mig och barnen, så att hon kommer igång ordentligt, så välkomna hit och hoppas ni kommer att trivas här :)

Börjar med att visa mina små dukar som hon har gjort till mig, dom är virkade i typ sytråd :) så små och söta och perfekta under mina små glasgrejer!

Kramar från mig och mamma (fast hon inte vet om det ;))

1 kommentar:

  1. Vilken underbar dotter din mamma har :) Klart att hon ska ha en blogg och visa allt fint hon gör.
    Jag vet att jag kommer att trivas här:)
    Kram
    Annika

    SvaraRadera