tisdag 26 februari 2013

Om mig

Hej!
Nu ska jag försöka komma igång med bloggandet och det är en helt ny värld. Men som tur har jag mina barn som hjälper mig, annars hade jag inte suttit här och skrivit eftersom jag från början inte hade någon aning om hur man loggade in.
Jag heter Mia, jag är 47 år och gift med en underbar man och min trygghet i livet. Jag har tre barn, John 23 år, Lina 26 år och sedan min sladdis Julia som är 15. Jag har då blivit så lyckligt lottad att jag också fått två barnbarn som är Linas. Nathalie snart 5 år och Elin 2 år.

Jag är hemmafru och älskar att pyssla med mitt hem, mina barn och hantverk. Jag kan gärna tillbringa en eftermiddag i fåtöljen med mina stickor.

På denna blogg kommer jag skriva om mitt liv och allt som händer i min vardag. Mina promenader med hunden, mina barn och barnbarn, och framförallt det jag skapar med mina stickor och virknålar.

Kram och ses från Mia!

2 kommentarer: